Klantenservice

Contactdetails

  • Contact- & bedrijfsgegevens

  • Openingstijden

    • Maandag
      13:00 - 18:00
    • Dinsdag
      10:00 - 18:00
    • Woensdag
      10:00 - 18:00
    • Donderdag
      10:00 - 18:00
    • Vrijdag
      10:00 - 21:00*
    • Zaterdag
      10:00 - 17:00
    • Zondag
      Gesloten
    *In januari en februari tot 18:00.
  • Veenendaal

    • Adres:
      Hoofdstraat 55 3901 AD Veenendaal
    Route

Veelgestelde vragen

Je kunt jouw retour zelf via de post verzenden naar ons adres. (hoofdstraat 55, 3901AD te Veenendaal) Vul ons retourformulier in en stop dit bij je retour. Het retour dient binnen 14 dagen na ontvangst weer retour bij ons binnen te zijn.

Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken? Daarnaast kan het ook zo zijn dat je per ongeluk bent vergeten je mailadres toe te voegen aan je bestelling. Hierdoor kunnen we je ook geen bevestigings- of verzendmail sturen.

Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze binnen 24 uur wordt ingepakt op werkdagen. Wil je zeker zijn dat het ook echt snel verzonden wordt omdat het spoed heeft? Bel ons dan even op ons nummer: 0318- 796009, dan zorgen we, dat we jouw pakketje even voorrang geven indien mogelijk.

Heb je je vergist tijden het bestellen en wil je je bestelling graag annuleren? Mail of bel ons in dat geval zo snel mogelijk. Als wij al bezig zijn met het verwerken van je bestelling zullen wij €7,95 in rekening moeten brengen voor de onkosten die wij gemaakt hebben. Mocht het pakketje al verstuurd zijn, dan dien je te wachten tot het pakketje is aangekomen, zodat je het nadien via de gebruikelijke retourprocedure kunt retourneren.

Als je je bestelling niet afhaalt op een afhaallocatie en hierdoor weer retour komt naar ons zonder het pakket te hebben geopend , dan zullen wij retourkosten in rekening brengen (€7,95). Dit doen wij dmv het bedrag in te houden van het te retour betalen bedrag. Jij bent als klant zelf verantwoordelijk voor het juist invoeren van je email en adres en het juist ontvangen van het pakket.

Vanwege de wereldwijde prijsstijgingen op grondstoffen en transporten kan het zo zijn dat de prijs vanuit de leverancier wordt verhoogd. Dit moeten wij ook doorvoeren in onze verkoopprijs. Daarnaast zijn wij ook een kleine boetiek en zijn we milieubewust, houden wij van diversiteit en kopen wij niet in grote getalen in. Hierdoor kan een prijs ook afwijken / hoger zijn.

Wij pakken al onze items voor onze webshopbestellingen uit onze winkel. Het kan zo zijn dat jij net diegene bent die het laatste item besteld. Je hoeft je dan geen zorgen te maken over je bestelling. Mocht er onverhoopt iets mis zijn met jouw bestelling dan nemen wij gelijk persoonlijk contact met je op.

We doen ons best om dit altijd te garanderen. Let op; dit geldt wel op werkdagen maandag t/m vrijdag. Mocht jouw bestelling onverhoopt toch later verzonden worden nemen we persoonlijk contact met je op.

Wij hanteren een garantietermijn van 1 maand na aankoop. Mocht een item binnen dit termijn defect zijn, neem dan meteen contact met ons via klantenservice@rokjeklokje.nl Vergeet in je mail niet je ordernummer te vermelden, een foto van de klacht mee te sturen en een omschrijving van de klacht te geven. We zullen dan verder kijken naar een gepaste oplossing.

Afgeprijsde items, pillen, halen, scheuren en kapotte ritsen  vallen niet onder de garantie wanneer het kaartje van het item is.

Dit kan zeker! Je kan hiervoor ons altijd mailen, berichtje sturen via onze socials of bellen naar ons winkel. Het telefoonnummer hiervan is: 0318- 796009. We zijn hier telefonisch bereikbaar op onze winkeltijden. Gereserveerde items houden we niet langer vast dan 3 werkdagen.

Zodra je bestelling verzonden is ontvang je van ons een mailtje met de track -and-trace code. Via die link kan je de status van jouw pakketje goed in de gaten houden.

Niets is vervelender dan lang moeten wachten op je bestelling. Het kan soms voorkomen dat jouw pakketje vertraagd of vermist raakt bij de post. Geen paniek! Wel zijn wij afhankelijk van de post en hun beleid hierin. Het advies vanuit de post hierin is om eerst bij jouw buren te checken of het per ongeluk hier is bezorgd. Daarnaast kan het ook zo zijn dat jouw bestelling nog bezorgd moet worden ondanks dat er staat dat het al bezorgd is. Dit is vaak van toepassing bij de brievenbuspakketjes. Mocht je na 5 werkdagen nog niet jouw pakketje hebben ontvangen en jouw bestelling blijft op bezorgd staan, neem dan via de mail contact met ons op. (klantenservice@rokjeklokje.nl) Wij zullen dan een postonderzoek voor je opstarten om de status van jouw bestelling te achterhalen. Een postonderzoek kan maximaal 14 werkdagen duren.

Al onze bestellingen worden persoonlijk en met de hand door ons ingepakt in onze winkel. Het kan helaas voorkomen dat er een fout gemaakt wordt tijdens het inpakken. Dat spijt ons! In dit geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan door een mail te sturen naar klantenservice@rokjeklokje.nl. Onze klantenservice zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Dit is uiteraard voor beide partijen vervelend. In dit geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan door een mail te sturen met foto’s van de desbetreffende beschadiging naar klantenservice@rokjeklokje.nl. Onze klantenservice zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Dit kan zeker! Je kunt je bestelling altijd kosteloos terugbrengen of iets omruilen vanuit je bestelling in onze winkel. Dat scheelt jou weer verzendkosten én het is natuurlijk gezelliger! Na aannemen van jouw retour en dit voldoet aan onze retourvoorwaarden krijg je het bedrag binnen 7 werkdagen weer op je rekening teruggestort.

Wanneer sale items voldoen aan onze retourvoorwaarden, mag je deze retourneren. Sale items dienen binnen 8 dagen geretourneerd te worden. (ingangsdatum na ontvangs van jouw bestelling) Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt hebben, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag via de door jou gebruikte betaalmethode.

Items uit onze crazy sale collectie kunnen NIET geretourneerd worden.

Contactformulier

Bedankt! We hebben je bericht ontvangen en komen z.s.m. bij je terug!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Mis niets & ontvang exclusieve voordelen!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf als eerste op de hoogte van nieuwe collecties, exclusieve kortingen en stylingtips.

Als abonnee profiteer je van speciale acties en unieke aanbiedingen die je nergens anders vindt. Bovendien ontvang je een welkomstkorting van 10% korting op je eerste bestelling! Waar wacht je nog op? Meld je nu aan en shop als een VIP!